Göteborg horse show

Postat den: 2014-03-02 @ 21:51:00 | Allmänt | Kommentarer (3)

Åhh! världens bästa helg. Har träffat massa grymma männiksor och lärt mig känna fantastikst goa personer. Det började väll med att jag var på henriks event på fredagen, jag var där själv i början men efter ett tag kom William som känns som en bror typ. Hängde med honom och hans gäng, träffade också världens bästa Isabella weglin! Va galen och dansade med alla, och på dansgolvet träffade jag Caroline bågfeldt och hela det gänget. Så det var en otroligt lyckad fredag. 
 
Lördagen var ju inte sämre, hade VIP och åt god mat. Hängde däremot inte så mycket där då jag inte ville vara själv, haha. Sedan träffade jag Alexandra, Caroline, Johanna och hela gänget. Verkligen ett roligt gäng, så sköna är dom. Varjefall så hängde jag med dom hela dagen och kolla på alla stora klasser och var SJUKT MEGA ULTRA nervös när Peder red. Höll för öronen och så ut som ett mähä typ. Efter det drog jag hem och sov på vårt Hotell, jätte fint var det.
 
Idag så va jag med samma gäng. Fick däremot säga hejdå tidigt till Carro som skulle hämta sin nya häst, det sög. Hon är min nya storesyster, LÄTT. Haha vi tänkte starta en podcast också till alla er, haha. Men så vi fick säga hejdå imorse men vi bestämmde att hela gänget ska träffas på påsklovet. Verjefall så var jag med gänget resten av dagen och hade sjukt kul bara. Sedan var det super mega långa vägen hem kvar.
 
Här är tre blider på världens bästa tjejerna. Mer kommer imorgon! 
Här är alla i gänget plus Johanna.
 
 

Kommentarer
Postat av: Matilda - tonårsliv i rullstol

Barrys event var verkligen helgrymt.
Kul att träffa dig en snabbis också!

Svar: Åh desamma Matti!! Vi får ta och ses ordentligt någon gång. :D
Elliot Jonsson

2014-03-02 @ 23:07:05
URL: http://skogsrusset.se
Postat av: Caroline Bågfeldt

Asso ärligt, jag saknar dig som bara den!!
Så ja, vi måste ses snart igen! :D Brother from another mother ;)

Svar: Saknar dig också!!!!!
Elliot Jonsson

2014-03-03 @ 10:45:18
URL: http://carolinebagfeldt.se/
Postat av: Sara

Du var så sjukt härlig! Jag gillade dig starkt även om de var en kort stund jag träffade dig! :)

Svar: Du var också jätte härlig! hoppas vi ses igen :)
Elliot Jonsson

2014-03-06 @ 18:33:00
URL: http://trollponny.blogg.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan