Tankar och funderingar.

Postat den: 2014-03-04 @ 21:20:12 | Allmänt | Kommentarer (2)

Idag har min hjärna tänkt lite för mycket känner jag. Jag har tänkt hela dagen på att det verkligen är dags för mig att ta hem en ponny nu, funderat på att ta hem på försäljning men vet inte. Har verkligen funderat sjukt mycket på det idag. Tror helt ärligt att det skulle göra min skolgång enklare men en ponny också, alltså jag skulle kunna priotera mycket mer och jag skulle nog må bra av att ha en ponny att lära och ta hand om. Jag har en ponny jag tänkt sjukt mycket på, en jätte fin åtta åring!
 
Samtidigt funderar jag på att bara låna hem en ponny att träna och tävla på under något år, men vet inte. Detta tänkte jag på hela dagen idag. Jag känner att det är dags nu alltså!
 
Drömmar.
 

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Du och Chuck hade passat så bra ju, åååhhh. Vrf är livet så orättvist? :((((((

Svar: Ja! tänk dig - Elliot och Chuck Varsågod rid! så står du där och är super nervös... åhhh, drömmen :(
Elliot Jonsson

2014-03-04 @ 22:14:03
URL: http://carolinebagfeldt.se/
Postat av: anonym

Vem är den fina 8-åringen?

2014-03-10 @ 10:44:22
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan