Dålig bloggning.

Postat den: 2014-09-11 @ 21:35:04 | Allmänt | Kommentarer (3)

Lite dålig bloggning idag.
 

Jaja, en dag är ingen dag känner jag. Imorgon drar jag till skolan igen, skönt! komma i fas igen, blir dock helg efter de. Helgen spenderas hos famlijen Boréns enligt planerna, inget annat jag tänkt mig! Jag är varjefall jätte taggad på en ny vecka, ridning i fas och skolan! 
 
Har ni någon önskan på inlägg? Det är bara komentera vad ni vill läsa om, det ger mig bara mer hjälp att bli motiverad på nya inlägg, kanske en dag i stallet eller något sånt. Inte vet jag! Bara att komentera! 
 
Kort men gott inlägg! 
Bättre imorgon
 
Bjuder på en bild på mig och Alvar.
 

Kommentarer
Postat av: Bruden

Bra inlägg du skriver, du kanske kan skriva lite om vad du tycker om andra inriktningar inom ridsporten och vilka du har/vill pröva. Typ fälttävlan, western osv.. Kanske till och med travet kan du skriva lite åsikter om? :)

2014-09-11 @ 21:50:39
Postat av: Bruden

Bra inlägg du skriver, du kanske kan skriva lite om vad du tycker om andra inriktningar inom ridsporten och vilka du har/vill pröva. Typ fälttävlan, western osv.. Kanske till och med travet kan du skriva lite åsikter om? :)

2014-09-11 @ 21:50:40
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

härlig bild

2014-09-11 @ 22:41:09
URL: http://mohammedis.se/
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan