Planering över veckan.

Postat den: 2014-09-15 @ 18:39:58 | Allmänt | Kommentarer (1)

Hej alla!
 

Kass uppdatring, jag vet! Idag har jag bara vart i skolan, hade tre lektioner innan vi hade skolfoto. Efter det var det avslut! Denna vecka kommer vara väldigt fullsatt. Schemat på topp om man säger så, Tanken är att jag ska med Matilda hem till västerås och rida några hästar. 
 
Men ni får mitt schema här under så! 
 
Tisdag: Skola fram till 14.10, sedan bussen till västerås.
Rida två hästar hos Matilda.
 
Onsdag: Skolan fram till 15.30, Bussen till västerås. 
Rida och motionera två hästar hos Matilda.
 
Torsdag: Skolan fram till 16.05, troligen rida lite. 
inget säkert! 
 
Fredag: Hem med Matilda efter skolan blir kvar där till söndag, 
blir troligen dags att säga hejdå till min vän Olivia som kanke flyttar. 
 
Lördag: Hemma hos Boréns, rida och hjälpa till!
 
Söndag: Boréns!
 
Olivia på studenten!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

hej elliot! Jag har precis börjat rida måns och kan inte du berätta lite mer om honom? Jag har hoppat en meter med honom . Hur högt hoppade ni? vad var det för nån kurs som du va på jumpclub med honom? Jag ska eventuellt gå en kurs där i vinter. bra blogg du har!

2014-09-21 @ 12:14:54
URL: http://alicelindqvist.horseworld.se
Namn:
VIP?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Tillbaka till startsidan